Sunday, July 15, 2012

Mehed sakivad. Tegelt ka. Ma saan igatahes aru, miks "naised vinguvad kogu aeg". Sest mehed on lollid mühkamid, kes mõne aja möödudes isegi su poole enam ei vaata ja siis kui naine uue mehega minema jookseb, siis on suur kuradi küsimärk pea kohal, miks nii, ja vastus umbes sama ruttu: "sest naine on lits", lihtne.

Mis iganes.

Käige oma LOLLI ja lapsiku jutuga kus kurat, pole vaja mul ennast alalndada ja mitte kellekski teha selleks, et sina saaksin ennast päevast päeva haletseda ja uhkena tunda, sest keegi ei mõista meie muret, uh-uu! Mõni mees on hullem kui naine. "Naine" on tegelikult kuradi kõva sõna teinekord sinu kohta öelda. Ma ei tahaks kunagi mees olla. Igatahes eelistan olla mina ise, isegi kui see tähendab "lits" olemist.

Käige sinna samasse hänna alla kuradi kanged ülbitsejad. Kui sa isegi oma naist rahuldada ei suuda, siis keda veel, noh? Kes sinusse austusega suhtub kui sa ei saa hakkama iseenda ja oma naise austamisega. Loll. Hakkab tasapisi tunda andma, et mulle käivad inimesed päris pinda kohe. Eriti need kõvad vennad , kes väljas ülle tellivad, seda kolm tundi rüüpavad (sest nad on koid) ja siis rõveda ühe-hamba-naeratusega külge löövad, ise on minust 20 aastat vanem ja haiseb. Kes KURAT sa selline oled, et ennast minu lauda istuma kutsud. Hangi hügieen, kombed ja siis vaatame endasi, ahv.

Nagu Birgit ütles, et see et sul peenis on ja sa seksi teha oskad, ei tee sinust veel meest.


Täna ma vihkan kõiki mehi, kes pole talumehed.

No comments:

Post a Comment