Saturday, February 26, 2011

Komplimendid

Džiiiiiiiisas.

ÕÕH! Ma ei kannata, kui mingi tüüp, kes on mulle RÕVEDAID sõnumeid saatnud kunagi, hakkab minuga virtuaalselt rääkima, nagu ta oleks normaalne tegelikult.

„Tead, ma lendan praegu. Pariis, Kopenhaagen, Helsinki... Mingiaeg tulen tartusse ka. Kas sa tahad minuga kokku saada? –wink-„

Thanks, but no thanks, dude! On soomlane. Kui ma talle läbi lillede ütlesin, et ei tea, kas ma siis üldsegi eestis olen, ütles ta, et peab nüüd magama minema. Haah! Hea puss! Ja siis mingi aja pärast pidas heaks mõtteks öelda, et ma olen kuum tükk. Et ta ei saa sinna midagi parata, kui seksikas ma olen. No, paha lugu, deal with it, ass! Ja siis ei osanud ta valida, kas ma olen tüdruk või naine, nii et ta kirjutas „girl/woman“. HEA pick up line, mate! Hahaa. Kui ma siis stiilis umbes naerda julgesin, siis ütles ta head ööd ja head aega. Ning läkski. HEA, et läks, aga enne seda jõudis veel homseks meile facebookis kohtumise kokku leppida, millest ma kuidagi välja keerutada ei osanud parasjagu. Ja noh, pole nagu põhjust ka tegelikult. Ma vist pigem kardan seda, et ta hakkab oma nilbusi pilduma ja ma tunnen end järsku kohustatuna tema ees temaga magada. Sest ta ju ütleb nii ilusaid asju, aga tegelikult ma ei taha. No MIS pidi mul see ajuke töötab, ma aru ei saa.

Mulle üldiselt ei meeldi, kui enamiks mehi mulle komplimente loobivad. Ma olen tükk aega sellele mõelnud, et miks nii, ja jõudnud järeldusele, et siiraid kiitusi on vähe. Ikka öeldakse, et sa oled ilus, kui sind tahetakse öösel voodisse vedada. Või.. isegi tühipaljas emase tähelepanu otsimine on hale. No ole mees ja meelita naist korraliklult, kui ta sulle meeldib, aga kuidas ta saab sulle meeldida, kui sa näed teda ainult baarileti taga võrgutavalt naeratamas või laval seksikat tantsu tantsimas. Temakse jutust pole sul aimugi, ühesõnaga – intelligentsus jääb müsteeriumiks, seda peegeldab muidugi sutsuke riietus, aga MILLINE mees seda lugeda ja näha oskab? Mitte vist oskab, vaid tahab! Haa!

Muidugi on tore kuulda, et sa hea välja näed, aga mitte see, kui sellisele kommentaarile järgneb käperdamine, sest võib-olla ma tõesti OLEN seal tantsupõrandal oma sõbrantsiga ainult selleks, et tantsida, mitte lantimiseks.

Nagu see tobe vanamees viimasest püssirohus käigust. Mingi kuuekümneaastane umbes, tuli meie juurde ja hakkas inglise keeles vatrama, et ma vaatan kogu aeg trepi poole, nagu ma ootaksin kedagi ja siis ta tuligi. Mis asja, ma vaatasin RINGI igal pool, sest tahtsin inimesi vaadata. No kujutavad ette ikka.

Või need itaallased, kes mulle ja Marile tuututasid oma rekkadest. Marile see mingil määral meeldis, mind ajas lausa raevu. Mis KURADI privileeg on neil tuututada oma huligava sireeniga ilusatele tüdrukutele teeääres? See pole liikluses lubatud. Kui sa tahad naisterahvale komplimenti teha, pead sa teadma, mida sa taotled. Kui sa tahad, et sind põlastatakse, siis käitugi nagu lihtlabane jobukott ja vilista ja mängi lolli ilma igasugu mõtteta. Kui sa tahad midagi ilusat ja tähendusrikast öelda, siis vali sõnu hoole ja armastusega.

No comments:

Post a Comment